Учнівське самоврядування «Лідери ХХІ ст.»
Учнівське самоврядування ліцею - добровільне об’єднання учнів, утворене для забезпечення участі ліцеїстів закладу в управлінні справами колективу свого класу і ліцею, вироблення навичок самоврядування, виявлення лідерського потенціалу, вміння працювати на засадах партнерства і гласності.
Пріоритетні напрямки діяльності учнівського самоврядування
Девіз: Збиратися разом - це початок,
Триматися разом - це процес,
Працювати разом - це успіх! (Генріх Форд)
Учнівське самоврядування ліцею користується підтримкою і допомогою адміністрації закладу у вирішенні головних питань.
Перелік питань, що належать до компетенції координаційної ради ліцею, узгоджується з керівництвом навчального закладу; має свою назву, Концепцію, Положення, Статут, символіку, атрибутику.
Мета роботи учнівського самоврядування ліцею «Лідери ХХІ ст.»:
Формування соціально-адаптованої особистості, якій властиві управлінські і лідерські якості. Виховання у молоді свідомого ставлення до своїх обов’язків, поваги до законів держави, набуття певного рівня правових знань.
Завдання учнівського самоврядування ліцею «Лідери ХХІ ст.»:
- створення умов для успішної реалізації особистості, яка займає домінуюче положення в суспільстві;
- розроблення організаційної структури самоврядування;
- розвиток організаторських та управлінських якостей учнівської молоді;
- формування в учнівської молоді вміння робити вибір, відстоювати свої права, права колективу.
Принципи учнівського самоврядування «Лідери ХХІ ст.»:
- Створення рівних умов для участі всіх здобувачів освіти.
- Відвертість, чесність, демократичність.
- Прозорість у процесі діяльності і прийнятті рішень.
- Гнучкість.
- Наполегливість.
- Обізнаність.
- Співпраця з усіма зацікавленими сторонами.
- Орієнтація на успіх.
Напрями діяльності учнівського самоврядування «Лідери ХХІ ст.»:
- Національно-патріотичне виховання
- Правове виховання та правова освіта
- Морально-етичне і естетичне виховання
- Профілактично-оздоровча діяльність
- Екологічне виховання
- Волонтерський рух
Всі напрями учнівського самоврядування тісно взаємопов’язані, доповнюють один одного, мають самостійне теоретико-методологічне значення. Разом з тим, усі вони утворюють цілісну систему учнівського самоврядування.