A A A K K K
для людей з порушеннями зору

Комунальний заклад освіти
«Криворізький ліцей «Джерело»
Дніпропетровської обласної ради»

Відкрий свій розум та серце новим враженням і новим знанням!

Виховна робота/позаурочна діяльність

Основними напрямами виховної роботи в ліцеї є:

  • патріотичне і громадянське виховання, яке здійснюється з метою формування в учнівської молоді рис громадянина України, вироблення національного патріотизму, глибокого розуміння громадянського обов'язку, пошани до Конституції України, державних символів;
  • правове виховання, спрямоване не тільки на поінформованість про міжнародні та державні акти, що гарантують і забезпечують права і свободи людини, а й на вироблення стійких навичок застосування цих законодавчих положень. Разом з тим, правове виховання має сприяти також попередженню протиправної поведінки молоді;

  • фізичне виховання та збереження життя й здоров’я здобувачів освіти з метою утвердження принципів здорового способу життя, що впливає на загальне підвищення стану здоров'я українського суспільства та без якого повноцінний розвиток дітей, учнівської молоді неможливий;
  • трудове виховання, яке має важливе значення в умовах нових суспільних відносин і провідним завданням якого є соціалізація особистості, вироблення активної позиції у набутті трудових навичок. Усвідомлення необхідності вибору і здобуття професії;
  • моральне виховання, мета заходів якого є у виробленні потреби поводити себе згідно з моральними нормами, прийнятими в суспільстві, наслідування кращого досвіду попередніх поколінь, традицій сім'ї, родини, народу з усвідомленням загальнолюдських пріоритетів;

  • художньо-естетичне виховання передбачає ознайомлення з народним мистецтвом, пісенним та поетичним фольклором, звичаями та традиціями українського народу та інших народів України. Велике значення в художньо-естетичному вихованні має збереження і розвиток місцевих традицій народного мистецтва;
  • екологічне виховання, завдання якого є формування усвідомлення того, що людина — частина природи, почуття відповідальності за стан навколишнього середовища, виховання культури поведінки, формування практичних вмінь та навичок дбайливого ставлення до природних багатств.

ВИХОВНИЙ МОНІТОРИНГ

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора