Подзарей Світлана Сергіївна "КРЕАТИВНІСТЬ СУЧАСНОГО «ПЕДАГОГІЧНОГО КОШИКА» У СИСТЕМІ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА"
КРЕАТИВНІСТЬ СУЧАСНОГО «ПЕДАГОГІЧНОГО КОШИКА» У СИСТЕМІ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА
Сучасне покоління дітей дуже важко зацікавити та мотивувати до вивчення шкільних предметів. З розвитком ІТ технологій та відео ігр втрачається зв'язок спілкування та розуміння між дітьми та дорослими, зникає бажання вчити і виконувати завдання за шкільною програмою. Звичайно, що можна будь який урок чи заняття провести цікаво. Наприклад, ті ж самі уроки англійської мови, які жахають граматикою та купою незрозумілих слів, можна перетворити на дуже цікаве заняття, де лексика і граматика – це інструменти для гри і легкого запам’ятовування. Але для сучасних дітей цього замало. Для позитивного результату найголовнішим є довіра дитини до педагога, тому невід'ємною частиною освітнього процесу є партнерство. Але не лише між учителем та учнем, а й усіма учасниками взагалі: батьками, педагогами, дітьми.