Карленко Н.В., Терещенко Н.Д. "СУЧАСНІ ІНДИКАТОРИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ІННОВАЦІЙНА ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ, ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА, ТВОРЧО-ПОШУКОВА АКТИВНІСТЬ, ПРОДУКТИВНА СПІВПРАЦЯ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ (ПЕДАГОГІКА
СУЧАСНІ ІНДИКАТОРИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ІННОВАЦІЙНА ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ, ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА, ТВОРЧО-ПОШУКОВА АКТИВНІСТЬ, ПРОДУКТИВНА СПІВПРАЦЯ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ (ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА)
Якісна освіта сьогодні є визначальним чинником світового розвитку, однією з обов’язкових умов успішного існування країни. Світове співтовариство визнало, що освіта, добробут і здоров’я людини – головні чинники якості її життя, а якість освіти - головна мета, пріоритет розвитку громадянського суспільства.
У світі запроваджено кілька моніторингових програм, за допомогою яких можна оцінювати й порівнювати системи освіти. Серед найпоширеніших з них – освітні індикатори ЮНЕСКО та індикатори ОЕСР, що координуються ними спільно за єдиною програмою. Одними з таких індикаторів є інноваційна діяльність, дослідно-експериментальна робота, творчо-пошукова активність, продуктивна співпраця учасників освітнього процесу (педагогіка партнерства).
Інноваційна освітня діяльність.