Карленко Н.В., Терещенко Н.Д. "РОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ, ПРОЄКТІВ, ПРОГРАМ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (ШКОЛИ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я)"
РОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ, ПРОЄКТІВ, ПРОГРАМ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (ШКОЛИ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я)
Якісна освіта сьогодні є визначальним чинником світового розвитку, однією з обов'язкових умов успішного існування країни. Світове співтовариство визнало, що освіта, добробут і здоров'я людини – головні чинники якості її життя, а якість освіти - головна мета, пріоритет розвитку громадянського суспільства.
У світі запроваджено кілька моніторингових програм, за допомогою яких можна оцінювати й порівнювати системи освіти. Серед найпоширеніших з них – освітні індикатори ЮНЕСКО та індикатори ОЕСР, що координуються ними спільно за єдиною програмою. Одними з таких індикаторів є інноваційна діяльність, дослідно-експериментальна робота, творчо-пошукова активність, продуктивна співпраця учасників освітнього процесу.