Головні завдання на 2024-2025 навчальний рік з виконання програм дослідно-експериментальних робіт колективом КЗО «Криворізький ліцей «Джерело» ДОР»
Головні завдання
на 2024/2025 навчальний рік
з виконання програм дослідно-експериментальних робіт та інноваційних освітніх проєктів колективом КЗО «Криворізький ліцей «Джерело» ДОР»:
Протягом 2024/2025 н.р. на базі закладу здійснюватиметься дослідно-експериментальна діяльність за темами дослідно-експериментальних робіт та інноваційних освітніх проєктів:
1. Експеримент всеукраїнського рівня «Формування soft skills («м’яких» навичок) здобувачів освіти академічного ліцею» за програмою ІІ (концептуально-діагностичного) етапу (вересень 2024-серпень 2025 рр..), науковий керівник Бережна Т.І., ІМЗО;
2. Інноваційний освітній проєкт всеукраїнського рівня «Модель здорової школи» за програмою IV (узагальнювального) етапу (вересень 2023-жовтень 2024 рр..), науковий керівник Бережна Т.І., ІМЗО;
3. Інноваційний освітній проєкт всеукраїнського рівня «Організаційно-педагогічні умови впровадження змішаного формату навчання здобувачів закладів загальної середньої освіти» за програмою ІІІ (формувального) етапу (червень 2024-серпень 2027 рр..), науковий керівник Кириленко С.В., ІМЗО;
4. Дослідно-експериментальна робота обласного рівня «Школи ментального здоров’я» за програмою V (коригувального) етапу (вересень 2024-травень 2025 рр..), науковий керівник Рогова О.Г., ДАНО.
Виходячи з програм відповідних етапів дослідно-експериментальних робіт та інноваційних освітніх проєктів, головними завданнями на 2024/2025 н.р. визначені наступні:
- на виконання програми ІІ (концептуально-діагностичного) етапу експерименту всеукраїнського рівня за темою «Формування soft skills («м’яких» навичок) здобувачів освіти академічного ліцею» (науковий кер. Бережна Т.І.):
розроблення Концепції формування soft skills («м’яких» навичок) здобувачів освіти академічного ліцею;
розробка структурно-функціональної моделі формування soft skills («м’яких» навичок) здобувачів освіти академічного ліцею;
уточнення змісту та структури понять «soft skills / «м’які» навички, «критичне мислення», «креативність», «кооперація / командна робота», «комунікативні навички», «емоційний інтелект»; «формування soft skills / «м’яких» навичок у здобувачів освіти;
визначення критеріїв, показників, рівнів ефективності формування soft skills («м’яких» навичок) здобувачів освіти академічного ліцею та дібрати відповідний діагностичний інструментарій;
проведення діагностування ефективності формування soft skills («м’яких» навичок) здобувачів освіти академічного ліцею;
укладання та обґрунтування програми методичного супроводу педагогів з теми формування soft skills («м’яких» навичок) здобувачів освіти, соціально-педагогічного партнерства;
підготовка діагностичного інструментарію та проведення аналізу ефективності створення організаційно-педагогічних умов формування soft skills («м’яких» навичок) здобувачів освіти академічного ліцею;
підбиття підсумків ІІ (концептуально-діагностичного) етапу проведення експерименту;
- на виконання програми IV (узагальнювального) етапу інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Модель здорової школи» (науковий керівник Бережна Т.І.):
аналіз результатів реалізації проєкту всеукраїнського рівня Моделі здорової школи у закладі;
проведення повторного дослідження щодо створення здорового та безпечного освітнього середовища у закладі освіти за допомогою інструменту «Індекс здоров’я школи» згідно із визначеними критеріями та показниками;
узагальнення та опис результатів реалізації проєкту;
поширення інформації про результати впровадження проєкту всеукраїнського рівня Модель здорової школи;
підведення підсумків реалізації проєкту (жовтень 2024 р.);
- на виконання програми ІІІ (формувального) етапу інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Організаційно-педагогічні умови впровадження змішаного формату навчання здобувачів закладів загальної середньої освіти» (науковий керівник Кириленко С.В.):
експериментальна перевірка ефективності організаційно-педагогічних умов впровадження змішаного формату навчання здобувачів освіти;
організація успішного і ефективного впровадження змішаного формату навчання на засадах державно-приватного партнерства з урахуванням опрацьованого теоретичного і практичного аспектів;
здійснення наукового аналізу реалізації інноваційного освітнього проєкту: організаційно-педагогічних умов впровадження змішаного формату навчання здобувачів у закладах загальної середньої освіти на формувальному етапі реалізації проєкту згідно з попередньо окресленими завданнями;
застосування в процесі впровадження змішаного формату навчання методичних рекомендацій;
узагальнення науково-методичних напрацювань, а також наукових, методичних, практичних результатів впровадження змішаного формату навчання на засадах державно-приватного партнерства;
- на виконання програми V (коригувального) етапу дослідно-експериментальної роботи обласного рівня за темою «Школи ментального здоров’я» (науковий керівник Рогова О.Г.):
внесення змін та коректив за потреби до визначених науково-методичних засад впровадження складових підтримки ментального здоров’я в навчально-виховний процес закладу;
проведення циклу регіональних масових заходів із метою популяризації результатів експерименту для сприяння масовому впровадженню світоглядних цінностей як складових ментального здоров’я у навчально-виховний процес закладів освіти;
підведення підсумків дослідно-експериментальної роботи.