A A A K K K
для людей з порушеннями зору

Комунальний заклад освіти
«Криворізький ліцей «Джерело»
Дніпропетровської обласної ради»

Відкрий свій розум та серце новим враженням і новим знанням!

Головні завдання на 2024-2025 навчальний рік з виконання програм дослідно-експериментальних робіт колективом КЗО «Криворізький ліцей «Джерело» ДОР»

Дата: 05.09.2024 16:01
Кількість переглядів: 14

Фото без опису

Головні завдання

на 2024/2025 навчальний рік

з виконання програм дослідно-експериментальних робіт та інноваційних освітніх проєктів колективом КЗО «Криворізький ліцей «Джерело» ДОР»:

Протягом 2024/2025 н.р. на базі закладу здійснюватиметься дослідно-експериментальна діяльність за темами дослідно-експериментальних робіт та інноваційних освітніх проєктів:

1. Експеримент всеукраїнського рівня «Формування soft skills («м’яких» навичок) здобувачів освіти академічного ліцею» за програмою ІІ (концептуально-діагностичного) етапу (вересень 2024-серпень 2025 рр..), науковий керівник Бережна Т.І., ІМЗО;

2. Інноваційний освітній проєкт всеукраїнського рівня «Модель здорової школи» за програмою IV (узагальнювального) етапу (вересень 2023-жовтень 2024 рр..), науковий керівник Бережна Т.І., ІМЗО;

3. Інноваційний освітній проєкт всеукраїнського рівня «Організаційно-педагогічні умови впровадження змішаного формату навчання здобувачів закладів загальної середньої освіти» за програмою ІІІ (формувального) етапу (червень 2024-серпень 2027 рр..), науковий керівник Кириленко С.В., ІМЗО;

4. Дослідно-експериментальна робота обласного рівня «Школи ментального здоров’я» за програмою V (коригувального) етапу (вересень 2024-травень 2025 рр..), науковий керівник Рогова О.Г., ДАНО.

Виходячи з програм відповідних етапів дослідно-експериментальних робіт та інноваційних освітніх проєктів, головними завданнями на 2024/2025 н.р. визначені наступні:

  • на виконання програми ІІ (концептуально-діагностичного) етапу експерименту всеукраїнського рівня за темою «Формування soft skills («м’яких» навичок) здобувачів освіти академічного ліцею» (науковий кер. Бережна Т.І.):

розроблення Концепції формування soft skills («м’яких» навичок) здобувачів освіти академічного ліцею;  

розробка структурно-функціональної моделі формування soft skills («м’яких» навичок) здобувачів освіти академічного ліцею;

уточнення змісту та структури понять «soft skills / «м’які» навички, «критичне мислення», «креативність», «кооперація / командна робота», «комунікативні навички», «емоційний інтелект»; «формування soft skills / «м’яких» навичок у здобувачів освіти;

визначення критеріїв, показників, рівнів ефективності формування soft skills («м’яких» навичок) здобувачів освіти академічного ліцею та дібрати відповідний діагностичний інструментарій;

проведення діагностування ефективності формування soft skills («м’яких» навичок) здобувачів освіти академічного ліцею;

укладання та обґрунтування програми методичного супроводу педагогів з теми формування soft skills («м’яких» навичок) здобувачів освіти, соціально-педагогічного партнерства; 

підготовка діагностичного інструментарію та проведення аналізу ефективності створення організаційно-педагогічних умов формування soft skills («м’яких» навичок) здобувачів освіти академічного ліцею;

 підбиття підсумків ІІ (концептуально-діагностичного) етапу проведення експерименту;

  • на виконання програми IV (узагальнювального) етапу інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Модель здорової школи» (науковий керівник Бережна Т.І.):

аналіз результатів реалізації проєкту всеукраїнського рівня Моделі здорової школи у закладі;

проведення повторного дослідження щодо створення здорового та безпечного освітнього середовища у закладі освіти  за допомогою інструменту «Індекс здоров’я школи» згідно із визначеними критеріями та показниками;

узагальнення та опис результатів реалізації проєкту;

поширення інформації про результати впровадження проєкту всеукраїнського рівня Модель здорової школи;

підведення підсумків реалізації проєкту (жовтень 2024 р.);

  • на виконання програми ІІІ (формувального) етапу інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Організаційно-педагогічні умови впровадження змішаного формату навчання здобувачів закладів загальної середньої освіти» (науковий керівник Кириленко С.В.):

експериментальна перевірка ефективності організаційно-педагогічних умов впровадження змішаного формату навчання здобувачів освіти;

організація успішного і ефективного впровадження змішаного формату навчання на засадах державно-приватного партнерства з урахуванням опрацьованого теоретичного і практичного аспектів;

здійснення наукового аналізу реалізації інноваційного освітнього проєкту: організаційно-педагогічних умов впровадження змішаного формату навчання здобувачів у закладах загальної середньої освіти на формувальному етапі реалізації проєкту згідно з попередньо окресленими завданнями;

застосування в процесі впровадження змішаного формату навчання методичних рекомендацій;

узагальнення науково-методичних напрацювань, а також наукових, методичних, практичних результатів впровадження змішаного формату навчання на засадах державно-приватного партнерства;

  • на виконання програми V (коригувального) етапу дослідно-експериментальної роботи обласного рівня за темою «Школи ментального здоров’я» (науковий керівник Рогова О.Г.):

внесення змін та коректив за потреби до визначених науково-методичних засад впровадження складових підтримки ментального здоров’я в навчально-виховний процес закладу;

проведення циклу регіональних масових заходів із метою популяризації результатів експерименту для сприяння масовому впровадженню світоглядних цінностей як складових ментального здоров’я у навчально-виховний процес закладів освіти;

підведення підсумків дослідно-експериментальної роботи.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора