A A A K K K
для людей з порушеннями зору

Комунальний заклад освіти
«Криворізький ліцей «Джерело»
Дніпропетровської обласної ради»

Відкрий свій розум та серце новим враженням і новим знанням!

Головні завдання на 2023-2024 навчальний рік з виконання програм дослідно-експериментальних робіт колективом КЗО «Криворізький ліцей «Джерело» ДОР»

Дата: 06.09.2023 18:49
Кількість переглядів: 27

Головні завдання
на 2023-2024 навчальний рік
 з виконання програм дослідно-експериментальних робіт та інноваційних освітніх проєктів колективом КЗО «Криворізький ліцей «Джерело» ДОР»:

Протягом 2023/2024 н.р. на базі закладу здійснюватиметься дослідно-експериментальна діяльність за темами дослідно-експериментальних робіт та інноваційних освітніх проєктів:

  • інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Модель здорової школи»  за програмою IV (узагальнювального) етапу, науковий керівник Бережна Т.І., ІМЗО;
  • обласного рівня «Система формування родинних цінностей у дітей шкільного віку в сучасних соціокультурних умовах» за програмою V (коригувального) етапу, науковий керівник Рогова О.Г., ДАНО;
  • обласного рівня «Школи ментального здоров’я» за програмою IV (узагальнювального) етапу, науковий керівник Рогова О.Г., ДАНО;
  • інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Організаційно-педагогічні умови впровадження змішаного формату навчання здобувачів закладів загальної середньої освіти» за програмою ІІ (концептуально-діагностичного) етапу, науковий керівник Кириленко С.В., ІМЗО.

Виходячи з програм відповідних етапів дослідно-експериментальних робіт, головними завданнями на 2023/2024 н.р. визначені наступні:

  • на виконання програми IV (узагальнювального) етапу інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Модель здорової школи» (науковий керівник Бережна Т.І.):
  • аналіз результатів реалізації проєкту всеукраїнського рівня Моделі здорової школи у закладі;
  • проведення повторного дослідження щодо створення здорового та безпечного освітнього середовища у закладі освіти  за допомогою інструменту «Індекс здоров’я школи» згідно із визначеними критеріями та показниками;
  • узагальнення та опис результатів реалізації проєкту;
  • поширення інформації про результати впровадження проєкту всеукраїнського рівня Модель здорової школи;
  • підведення підсумків реалізації проєкту;
  • на виконання програми V (коригувального) етапу дослідно-експериментальної роботи обласного рівня за темою «Система формування родинних цінностей у дітей шкільного віку в сучасних соціокультурних умовах» (науковий керівник Рогова О.Г.):
  • внесення змін і коректив за потреби до визначених науково-методичних засад впровадження родинних цінностей в освітній процес закладу;
  • участь у циклі регіональних масових заходів із метою популяризації результатів експерименту для сприяння масовому впровадженню родинних цінностей в освітній процес навчальних закладів;
  • підведення підсумків дослідно-експериментальної роботи;
  • на виконання програми ІV (узагальнювального) етапу дослідно-експериментальної роботи обласного рівня за темою «Школи ментального здоров’я» (науковий керівник Рогова О.Г.):
  • узагальнення результатів дослідження щодо системи розвитку формування світоглядних цінностей як складових підтримки ментального здоров’я: реалізація інноваційного навчального та виховного процесів у закладі;
  • експериментальне відпрацювання елементів системи формування світоглядних цінностей як складових підтримки ментального здоров’я;
  • статистичне відпрацювання експериментальних даних, обробка визначення надійності та аналіз результатів дослідження;
  • аналіз здобутих експериментальних даних та непередбачених і побічних результатів експерименту;
  • формування висновків і рекомендацій щодо використання теоретичних і практичних результатів дослідження з даної проблеми;
  • підведення підсумків дослідно-експериментальної роботи за результатами узагальнювального етапу.
    * при затвердженні заявки на реалізацію програми нової дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня завдання відповідного (І) етапу будуть включені в план окремо.
  • на виконання програми ІІ (концептуально-діагностичного) етапу інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Організаційно-педагогічні умови впровадження змішаного формату навчання здобувачів закладів загальної середньої освіти» (науковий керівник Кириленко С.В.):
  • визначення організаційно-педагогічних умов впровадження змішаного формату навчання здобувачів закладів загальної середньої освіти;
  • експериментальна перевірка та обґрунтування ефективності концепції впровадження змішаного формату навчання здобувачів закладів загальної середньої освіти на засадах державно-приватного партнерства для впровадження змішаного формату навчання;
  • визначення змісту, структури понять «змішаний формат навчання», «державно-приватне партнерство» та ін.;
  • означення чітких критеріїв, показників ефективності успішного впровадження змішаного формату навчання здобувачів закладів загальної середньої освіти на засадах державно-приватного партнерства;
  • перевірка під час реалізації проєкту ефективності навчально-методичного, технологічного забезпечення впровадження змішаного формату навчання здобувачів закладів загальної середньої освіти;
  • визначення додаткових умінь і навичок, необхідних як вчителеві-практику, так і здобувачам закладів загальної середньої освіти, для успішного запровадження змішаного формату навчання у закладах загальної середньої освіти: формування критичного мислення; розвиток емоційного інтелекту тощо;
  • оприлюднення для освітянської громадськості методичних рекомендацій щодо впровадження змішаного формату навчання здобувачів закладів загальної середньої освіти на засадах державно-приватного партнерства;
  • підбиття підсумків ІІ (концептуально-діагностичного) етапу реалізації проєкту.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора