Головні завдання на 2023-2024 навчальний рік з виконання програм дослідно-експериментальних робіт колективом КЗО «Криворізький ліцей «Джерело» ДОР»
Дата: 06.09.2023 18:49
Кількість переглядів: 61
Головні завдання
на 2023-2024 навчальний рік
з виконання програм дослідно-експериментальних робіт та інноваційних освітніх проєктів колективом КЗО «Криворізький ліцей «Джерело» ДОР»:
Протягом 2023/2024 н.р. на базі закладу здійснюватиметься дослідно-експериментальна діяльність за темами дослідно-експериментальних робіт та інноваційних освітніх проєктів:
- інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Модель здорової школи» за програмою IV (узагальнювального) етапу, науковий керівник Бережна Т.І., ІМЗО;
- обласного рівня «Система формування родинних цінностей у дітей шкільного віку в сучасних соціокультурних умовах» за програмою V (коригувального) етапу, науковий керівник Рогова О.Г., ДАНО;
- обласного рівня «Школи ментального здоров’я» за програмою IV (узагальнювального) етапу, науковий керівник Рогова О.Г., ДАНО;
- інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Організаційно-педагогічні умови впровадження змішаного формату навчання здобувачів закладів загальної середньої освіти» за програмою ІІ (концептуально-діагностичного) етапу, науковий керівник Кириленко С.В., ІМЗО.
Виходячи з програм відповідних етапів дослідно-експериментальних робіт, головними завданнями на 2023/2024 н.р. визначені наступні:
- на виконання програми IV (узагальнювального) етапу інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Модель здорової школи» (науковий керівник Бережна Т.І.):
- аналіз результатів реалізації проєкту всеукраїнського рівня Моделі здорової школи у закладі;
- проведення повторного дослідження щодо створення здорового та безпечного освітнього середовища у закладі освіти за допомогою інструменту «Індекс здоров’я школи» згідно із визначеними критеріями та показниками;
- узагальнення та опис результатів реалізації проєкту;
- поширення інформації про результати впровадження проєкту всеукраїнського рівня Модель здорової школи;
- підведення підсумків реалізації проєкту;
- на виконання програми V (коригувального) етапу дослідно-експериментальної роботи обласного рівня за темою «Система формування родинних цінностей у дітей шкільного віку в сучасних соціокультурних умовах» (науковий керівник Рогова О.Г.):
- внесення змін і коректив за потреби до визначених науково-методичних засад впровадження родинних цінностей в освітній процес закладу;
- участь у циклі регіональних масових заходів із метою популяризації результатів експерименту для сприяння масовому впровадженню родинних цінностей в освітній процес навчальних закладів;
- підведення підсумків дослідно-експериментальної роботи;
- на виконання програми ІV (узагальнювального) етапу дослідно-експериментальної роботи обласного рівня за темою «Школи ментального здоров’я» (науковий керівник Рогова О.Г.):
- узагальнення результатів дослідження щодо системи розвитку формування світоглядних цінностей як складових підтримки ментального здоров’я: реалізація інноваційного навчального та виховного процесів у закладі;
- експериментальне відпрацювання елементів системи формування світоглядних цінностей як складових підтримки ментального здоров’я;
- статистичне відпрацювання експериментальних даних, обробка визначення надійності та аналіз результатів дослідження;
- аналіз здобутих експериментальних даних та непередбачених і побічних результатів експерименту;
- формування висновків і рекомендацій щодо використання теоретичних і практичних результатів дослідження з даної проблеми;
- підведення підсумків дослідно-експериментальної роботи за результатами узагальнювального етапу.
* при затвердженні заявки на реалізацію програми нової дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня завдання відповідного (І) етапу будуть включені в план окремо. - на виконання програми ІІ (концептуально-діагностичного) етапу інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Організаційно-педагогічні умови впровадження змішаного формату навчання здобувачів закладів загальної середньої освіти» (науковий керівник Кириленко С.В.):
- визначення організаційно-педагогічних умов впровадження змішаного формату навчання здобувачів закладів загальної середньої освіти;
- експериментальна перевірка та обґрунтування ефективності концепції впровадження змішаного формату навчання здобувачів закладів загальної середньої освіти на засадах державно-приватного партнерства для впровадження змішаного формату навчання;
- визначення змісту, структури понять «змішаний формат навчання», «державно-приватне партнерство» та ін.;
- означення чітких критеріїв, показників ефективності успішного впровадження змішаного формату навчання здобувачів закладів загальної середньої освіти на засадах державно-приватного партнерства;
- перевірка під час реалізації проєкту ефективності навчально-методичного, технологічного забезпечення впровадження змішаного формату навчання здобувачів закладів загальної середньої освіти;
- визначення додаткових умінь і навичок, необхідних як вчителеві-практику, так і здобувачам закладів загальної середньої освіти, для успішного запровадження змішаного формату навчання у закладах загальної середньої освіти: формування критичного мислення; розвиток емоційного інтелекту тощо;
- оприлюднення для освітянської громадськості методичних рекомендацій щодо впровадження змішаного формату навчання здобувачів закладів загальної середньої освіти на засадах державно-приватного партнерства;
- підбиття підсумків ІІ (концептуально-діагностичного) етапу реалізації проєкту.