Головні завдання на 2022-2023 навчальний рік з виконання програм дослідно-експериментальних робіт колективом КЗО «Криворізький ліцей «Джерело» ДОР»
Дата: 05.09.2022 18:53
Кількість переглядів: 129
Головні завдання на 2022-2023 навчальний рік
з виконання програм дослідно-експериментальних робіт колективом КЗО «Криворізький ліцей «Джерело» ДОР»:
Протягом 2022-2023 н.р. на базі закладу здійснюватиметься дослідно-експериментальна діяльність за темами дослідно-експериментальних робіт:
- всеукраїнського рівня «Формування духовних цінностей особистості в умовах здоров’язбережувального освітнього простору» (наукові керівники Кириленко С.В., ІМЗО, Карленко Н.В.) за програмою ІV (узагальнювального) етапу;
- обласного рівня «Система формування родинних цінностей у дітей шкільного віку в сучасних соціокультурних умовах» (науковий керівник Рогова О.Г., ДАНО) за програмою ІV (узагальнювального) етапу;
- обласного рівня «Школи ментального здоров’я» (науковий керівник Рогова О.Г., ДАНО) за програмою ІІІ (формувального) етапу.
- інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Модель здорової школи» (науковий керівник Бережна Т.І., ІМЗО).
Виходячи з програм дослідно-експериментальних робіт, головними завданнями на 2022-2023 н.р. визначені наступні:
- На виконання програми IV (узагальнювального) етапу дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Формування духовних цінностей особистості в умовах здоров’язбережувального освітнього простору» (наукові керівники Кириленко С.В., Карленко Н.В.):
- контрольне діагностування рівня сформованості духовних цінностей особистості в умовах здоров’язбережувального освітнього простору;
- порівняння результатів, визначення співвідношення результатів експерименту з поставленою метою та визначеними завданнями;
- поширення досвіду дослідно-експериментальної роботи з означеної проблеми шляхом публікацій у пресі;
- презентація результатів дослідно-експериментальної роботи на всеукраїнських конференціях, семінарах, виставках;
- підготовка навчально-методичного збірника, методичних рекомендацій за результатами дослідження з питань формування духовних цінностей особистості в умовах здоров’язбережувального освітнього простору;
- проведення Всеукраїнської науково-практичної конференції;
- підбиття підсумків про завершення дослідно-експериментальної роботи за темою дослідження.
- на виконання програми IV (узагальнювального) етапу дослідно-експериментальної роботи обласного рівня за темою «Система формування родинних цінностей у дітей шкільного віку в сучасних соціокультурних умовах» (науковий керівник Рогова О.Г.):
- узагальнення результатів дослідження щодо системи розвитку родинного виховання: реалізація інноваційного навчального та виховного процесів у закладі освіти;
- експериментальне відпрацювання елементів системи родинного виховання на базі інших навчальних закладів;
- статистичне опрацювання експериментальних даних, обробка визначення надійності та аналіз результатів дослідження;
- аналіз здобутих експериментальних даних та непередбачених і побічних результатів експерименту;
- формування висновків і рекомендацій щодо використання теоретичних та практичних результатів дослідження з даної проблеми;
- оформлення й опис проведення експерименту та його результатів;
- підведення підсумків дослідно-експериментальної роботи за результатами узагальнювального етапу.
- На виконання програми ІІІ (формувального) етапу дослідно-експериментальної роботи обласного рівня за темою «Школи ментального здоров’я» (науковий керівник Рогова О.Г.):
- експериментальна апробація, внесення коректив до системи (моделі) формування світоглядних цінностей як складових ментального здоров’я;
- створення бази даних експерименту: інноваційні розробки уроків, позакласних заходів педагогами закладу; психолого-педагогічний інструментарій для проведення досліджень; творчі роботи учнів/здобувачів освіти; розробки тематичних засідань педагогічних рад, психолого-педагогічних семінарів;
- практична подальша експериментальна перевірка розробленої системи формування світоглядних цінностей як складових підтримки ментального здоров’я, фіксування поточних результатів під час перевірки гіпотези;
- презентація творчих доробок вчителів; участь у роботі семінарів, конференцій з проблеми експерименту; публікації у науково-методичних виданнях.
- На виконання програми ІІІ (формувального) етапу інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Модель здорової школи» (науковий керівник Бережна Т.І.):
- розроблення експериментальних посібників (методичних матеріалів), що спрямовані на поліпшення результатів освітньої діяльності, зокрема викладання тем із попередження чинників ризику неінфекційних захворювань (фізична активність, здорове харчування, попередження вживання алкоголю, тютюну, збереження психічного здоров’я), зокрема, в межах предмету «Основи здоров’я»;
- впровадження інструменту самооцінки закладів освіти «Індекс здоров’я школи», як механізму моніторингу якості здорового середовища (на основі аналізу даних результатів застосування Індексу здорової школи);
- розроблення та реалізація навчальних програм (тренінгів) для підвищення кваліфікації керівних, педагогічних, медичних та технічних працівників закладів освіти, постачальників послуг шкільного харчування з питань загальношкільного підходу до створення здорового та безпечного освітнього середовища й збереження і зміцнення здоров’я здобувачів освіти;
- впровадження ефективних механізмів співпраці між органами управління освітою, адміністрацією закладу освіти, педагогічними працівниками, учнями та батьками технологій взаємодії з інститутами громадянського суспільства (збір та аналіз найкращих практик);
- підбиття підсумків ІІІ (формувального) етапу реалізації проєкту.