Головні завдання на 2025-2026 навчальний рік з виконання програм дослідно-експериментальних робіт колективом КЗО «Криворізький ліцей «Джерело» ДОР»
Дата: 04.09.2025 21:34
Кількість переглядів: 23

ГОЛОВНІ ЗАВДАННЯ
на 2025-2026 навчальний рік
з реалізації колективом КЗО «Криворізький ліцей «Джерело» ДОР» програм дослідно-експериментальних робіт та інноваційних освітніх проєктів:
Протягом 2025/2026 н.р. на базі закладу здійснюватиметься дослідно-експериментальна діяльність за темами дослідно-експериментальних робіт та інноваційних освітніх проєктів:
- Експеримент всеукраїнського рівня «Формування soft skills («м’яких» навичок) здобувачів освіти академічного ліцею», ІІІ (формувальний) етап (вересень 2025 – серпень 2028 роки), науковий керівник Бережна Т.І., ІМЗО;
- Україно-швейцарський проєкт «Діємо для здоров’я», ІІ фаза реалізації (з 2025 р.), координатор Скарбун І.;
- Інноваційний освітній проєкт всеукраїнського рівня «Організаційно-педагогічні умови впровадження змішаного формату навчання здобувачів закладів загальної середньої освіти», ІІІ (формувальний) етап (червень 2024-серпень 2027 рр..), науковий керівник Кириленко С.В., ІМЗО;
- Дослідно-експериментальна робота обласного рівня «Формування ціннісно-світоглядних орієнтирів особистості дитини в контексті національного спротиву», І (організаційно-підготовчий) етап (вересень 2025 р. – серпень 2026 р.), науковий керівник Висоцька О.Є., ДАНО;
- Міжнародний проєкт «Посилення спроможностей і компетенцій освітян Дніпропетровської області» (завершення восени 2025 р.), реалізується Асоціацією з міжнародних відносин Чеської республіки у співпраці з КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР»;
- Національний проєкт «Клуби Фінансової Грамотності 2.0» (2021-2027 рр..), реалізується Фондом та ГО «Діловий Клуб «Партнер», Каразінським банківським інститутом, Державним університетом економіки і технологій, ПУМБ.
Виходячи з програм відповідних етапів дослідно-експериментальних робіт та інноваційних освітніх проєктів, головними завданнями на 2025/2026 н.р. для колективу закладу визначені наступні:
на реалізацію програми ІІІ (формувального) етапу експерименту всеукраїнського рівня за темою «Формування soft skills («м’яких» навичок) здобувачів освіти академічного ліцею» (науковий керівник Бережна Т.І.):
- експериментальна перевірка ефективності організаційно-педагогічних умов формування soft skills («м’яких» навичок) здобувачів освіти академічного ліцею;
- експериментальне впровадження структурно-функціональної моделі формування soft skills («м’яких» навичок) здобувачів освіти академічного ліцею;
- експериментальна апробація на предметних кафедрах навчально-методичного та програмного забезпечення освітнього процесу щодо ціннісного та інноваційного спрямування діяльності закладу за темою дослідження;
- практична перевірка розробленої системи підготовки вчителів до формування soft skills («м’яких» навичок) здобувачів освіти академічного ліцею;
- впровадження програми методичного супроводу педагогів з теми формування soft skills («м’яких» навичок) здобувачів освіти академічного ліцею, соціально-педагогічного партнерства;
- проведення педагогічних, методичних рад, тренінгів, семінарів, студій з формування soft skills («м’яких» навичок) учасників освітнього процесу;
- презентація досвіду педагогів закладу з упровадження навчально-методичного, дидактичного забезпечення питання формування soft skills («м’яких» навичок) здобувачів освіти академічного ліцею в науково-методичних посібниках, періодичних виданнях, матеріалах конференцій;
на реалізацію ІІ фази україно-швейцарського проєкту «Діємо для здоров’я» (координатор Скарбун І.):
чекаємо окреслення завдань організаторами;
на реалізацію програми ІІІ (формувального) етапу інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Організаційно-педагогічні умови впровадження змішаного формату навчання здобувачів закладів загальної середньої освіти» (науковий керівник Кириленко С.В.):
- експериментальна перевірка ефективності організаційно-педагогічних умов впровадження змішаного формату навчання здобувачів освіти;
- організація успішного і ефективного впровадження змішаного формату навчання на засадах державно-приватного партнерства з урахуванням опрацьованого теоретичного і практичного аспектів;
- здійснення наукового аналізу реалізації інноваційного освітнього проєкту: організаційно-педагогічних умов впровадження змішаного формату навчання здобувачів освіти згідно з попередньо окресленими завданнями;
- застосування в процесі впровадження змішаного формату навчання методичних рекомендацій;
- узагальнення науково-методичних напрацювань, а також наукових, методичних, практичних результатів впровадження змішаного формату навчання на засадах державно-приватного партнерства;
на реалізацію програми І (організаційно-підготовчого) етапу дослідно-експериментальної роботи обласного рівня за темою «Формування ціннісно-світоглядних орієнтирів особистості дитини в контексті національного спротиву» (науковий керівник Висоцька О.Є.):
- визначення пріоритетних установок та основних напрямків експериментальної роботи;
- розподіл управлінських функцій в закладі, визначення складу творчих груп та розподіл обов’язків членів творчих груп щодо проведення експериментального дослідження;
- створення інформаційної бази даних щодо наявного досвіду в практиці роботи шкіл України та аналіз існуючих в педагогічній теорії і практиці ідей формування ціннісно-світоглядних орієнтирів учнів у контексті національного спротиву;
- розробка складових системи ціннісно-орієнтованої освіти в контексті спротиву;
- теоретична та методологічна підготовка педагогічних колективів до організації та проведення експерименту, організація роботи постійно діючого психолого-педагогічного семінару-практикуму з проблеми експерименту;
- ознайомлення батьківських та учнівських колективів з основними завданнями експерименту;
на реалізацію Національного проєкту «Клуби Фінансової Грамотності 2.0»:
відповідно до окреслених організаторами завдань викладачам клубу фінансової грамотності.



